30 Μαρτίου 2010

H Μαγεία του Ίκαρου. Τι είναι το Αλεξίπτωτο πλαγιάς-Paragliding.

Το παρακάτω Video μου το έστειλε ο κ. Ιωαννίδης ο υπεύθυνος από την Αερολέσχη Αίολος.
Δείχνει την προετοιμασία απογείωσης.
Το σημείο απογείωσης είναι κάτω από την κεραία στην Πετρούσα.
Είναι ένα άλλο δώρο της φύσης στην Πετρούσα.
Πρέπει να το εκμεταλευτούμε.
ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡOI ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ. Δεν θα συνεχίσω τώρα άλλο.....

Τώρα στο Video.
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. Ο πρώτος είναι επισκέπτης.

Ο κ. Ιωαννίδης μου είπε ότι όποι(α)ος Πετρουσιώτ(ισσα)ης θέλει, μπορεί να πετάξει με έναν έμπειρο αθλητή ΔΩΡΕΑΝ.

Αν κάποιοι επιθυμούν να πετάξουν στα Πετρουσιώτικα σύννεφα ας μου το δηλώσουν στην Ιστοσελίδα ή στο Facebook, ή με email.


To Paragliding, Αλεξιπτωτο πλαγιάς, είναι μεν επικίνδυνο σπορ αλλά εντυπωσιακό.

Όταν ήμουν πρόεδρος και ήμουν στον όμιλο περισυλλογής των ανεμοπτεριστών στην προσγείωση είχαμε μερικές, ευτυχώς πολύ λίγες, περιπτώσεις αθλητών με σπασμένα χέρια και πόδια!!.

Πέραν τούτου όμως αν ενδιαφέρεστε μπορώ να οργανώσω με τον κ.Ιωαννίδη, καιρού επιτρέποντος, μια επίδειξη και όσοι επιθυμούν και μπορούν, να ΠΕΤΑΞΟΥΝ.
Το ξαναλέω ΔΩΡΕΑΝ .



Κώστας Μαδεμλής